Praxiskezelői Szakreferens
Ellátandó feladatok:
- Az OKFŐ jogszabály szerinti praxiskezelői tevékenységét támogatva részt vesz az egészségügyi alapellátási hatósági, eljárási és nyilvántartási feladataiban.
- Alapellátási körzetek megállapításával, valamint az ahhoz kapcsolódó körzethatár módosításokkal, praxisengedélyekkel, praxisjogokkal, praxisközösségi tagsággal és nyilvántartással kapcsolatos praxiskezelői ügyintézés. (A praxiskezelői tevékenységgel kapcsolatos közigazgatási eljárásban zajló folyamatokban való részvétel jogtanácsos kollégák szakmai irányításával.)
- Nyilvántartás vezetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok
- Praxisprogramok egyes adminisztratív feladatai (pl. TB vizsga nyilvántartása, képzési tervek, Feladatellátási szerződések, Kormányhivatal, NEAK adminisztráció támogatása).
- A szervezeti egység általános adminisztrációs támogatása.
Előírt végzettség, szakmai tapasztalat:
Középiskolai érettségi. MS Windows alapú irodai alkalmazások (MS Office) magas szintű ismerete.Elvárt képességek, ismeretek:
Precizitás, megbízhatóság, elkötelezettség. Önálló munkavégzésre való képesség. Csoportmunkára alkalmasság. Rugalmasság.Feltételek:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet,
- a pályázó nem áll újraalkalmazási korlátozás hatálya alatt. (Kit. 117.§ (6), (8) bekezdése, vagy a 166.§ (4) bekezdése, illetve a Kttv. 60.§ (1) bekezdés i) pontja szerint).
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Közigazgatásban szerzett gyakorlat.
- Jártasság iktatóprogram kezelésében.
- Egészségügyi vagy egészségügyhöz kapcsolódó területen szerzett korábbi munkatapasztalat.
Jogviszony és illetmény: A kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvényben szabályozottak alapján, 6 hónapos próbaidő kikötésével.
Munkavégzés helye: 1135 Budapest, Jász u. 84-88.