Er du Hertz sin nye kundeservicemedarbeider? Drives du av å yte god kundeservice og ønsker å jobbe et sted med gode utviklingsmuligheter? Da er det nettopp deg vi leter etter! Hertz er et internasjonalt selskap i vekst og trenger dermed enda flere flinke folk til sin avdeling Hertz Customer Service.
Arbeidsoppgaver:
Kvalifikasjoner:
- Resultat- og løsningsorientert
Du er:
Vi kan tilby:
Stillingen er et vikariat på 12 mnd, men her kan behovet raskt endre seg.
Ta kontakt med rådgiver Agnes Fyrand-Bakke, agnes@express.no dersom du har spørsmål. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Ønsker du å søke på stillingen vennligst bruk linken ´SØK´.
.
Arbeidsoppgaver:
- Håndtering av saker fra bl.a privatkunder som har leid bil i Norge og i utlandet, verksted, forsikringsselskap, brookers og reisebyrå
- Samarbeide med utleiestasjonene både corporate og lisens, i løsningen av kundehenvendelser
- Kundeservice for Hertz Bilpool
- Hjelpe kredittavdelingen med endringer av kundebelastninger
- Kundebehandling via både telefon og e-post
Kvalifikasjoner:
- Gode datakunnskaper
- Økonomisk forståelse
- Må være komfortabel med kundekontakt pr telefon
- Meget god fremstillingsevne, både skriftlig og muntlig
- Resultat- og løsningsorientert
Du er:
- Strukturert og fokusert
- Serviceminded
- Har evnen til å ta beslutninger
- En som tar initiativ
- Jobber effektivt og målrettet
- Trives like godt å jobbe alene som i team
Vi kan tilby:
- Relevant opplæring i bredt læringsmiljø
- Hyggelige kolleger og godt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Utviklingsmuligheter i verdens største bilutleiekonsern
Stillingen er et vikariat på 12 mnd, men her kan behovet raskt endre seg.
Ta kontakt med rådgiver Agnes Fyrand-Bakke, agnes@express.no dersom du har spørsmål. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Ønsker du å søke på stillingen vennligst bruk linken ´SØK´.