Kundeservicemedarbeider [Norway]


 

Er du Hertz sin nye kundeservicemedarbeider? Drives du av å yte god kundeservice og ønsker å jobbe et sted med gode utviklingsmuligheter? Da er det nettopp deg vi leter etter! Hertz er et internasjonalt selskap i vekst og trenger dermed enda flere flinke folk til sin avdeling Hertz Customer Service.

Arbeidsoppgaver:
  • Håndtering av saker fra bl.a privatkunder som har leid bil i Norge og i utlandet, verksted, forsikringsselskap, brookers og reisebyrå
  • Samarbeide med utleiestasjonene både corporate og lisens, i løsningen av kundehenvendelser
  • Kundeservice for Hertz Bilpool
  • Hjelpe kredittavdelingen med endringer av kundebelastninger
  • Kundebehandling via både telefon og e-post

Kvalifikasjoner:
  • Gode datakunnskaper
  • Økonomisk forståelse
  • Må være komfortabel med kundekontakt pr telefon
  • Meget god fremstillingsevne, både skriftlig og muntlig
- Gode engelsk- og norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
- Resultat- og løsningsorientert

Du er:
  • Strukturert og fokusert
  • Serviceminded
  • Har evnen til å ta beslutninger
  • En som tar initiativ
  • Jobber effektivt og målrettet
  • Trives like godt å jobbe alene som i team

Vi kan tilby:
  • Relevant opplæring i bredt læringsmiljø
  • Hyggelige kolleger og godt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Utviklingsmuligheter i verdens største bilutleiekonsern

Stillingen er et vikariat på 12 mnd, men her kan behovet raskt endre seg.

Ta kontakt med rådgiver Agnes Fyrand-Bakke, agnes@express.no dersom du har spørsmål. Vi gleder oss til å høre fra deg!
Ønsker du å søke på stillingen vennligst bruk linken ´SØK´.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال